Nii, ütlen kohe ära, et pärast seda postitust tuleb vahe sisse, sest Kait läheb kooli! :D:D Tähendab siis asi selles, et muidu poleks ilmselt midagi, kui mu läpi Saksamaal ei asuks, aga kuna asub siiski, siis saan ma arvuti ligi alles teisipäeval(loodetavasti) ja kui ma siis ka nii kauaks saan, et siia postitus lisada, siis oleks lahe, aga ma ei tea praegu üldse, kuidas sellega lood on...
Aga see selleks, liigun nüüd selle juurde, mida ma saan veel postitada. Palju seda just pole, aga meeleolukas küll. Ahjaa, vahepeal toimus Mihklil üleminek päevaselt öisele vahetusele. Tavapäratu aeg lõpetamiseks, millega järgnev algab, tulenebki sellest(muidu on üks vahetus 8-st 8-ni, aga üleminekul lõpetab päevane vahetus 16.00-st ja on tagasi 24.00-ks). Siit aga kirjad:
"T2na(10.09) kui me l6petasime kell neli(päeval), just tegelesime elektrikuga, kui vahetus peale tuli, l2ksime siis Garyga minema, taarat viima, saime kuskil 8 euro taara eest, nagu, me ei andnud midagi 2ra ja nii palju sai, iga purgi eest sai mingi paar krooni. Kuid see masin siin on mingi mega jama rsk, ta t66tab poole aeglasemalt, ning pooled pudelid sylitab v2lja, nagu, t2iesti pekkis kui n2rvi ajas, pool taarat j2i nagu andmata, kuradi idiootsus rsk. Eestis on see systeem ikka 10x parem...
Igatahes, tema j2i haiglasse, mina tulin tagasi, suht keeruline tee oli tagasi, kott pimedas. Ning lisaks, et p6nevust lisada, oli kytus KOHE KOHE otsas autol, nagu ikka kohe kohe otsas. Siis kuskil maal allam2ge, siin on palju m2gesid, m6tlesin, et ma s22stan kytust ja j2tan auto seisma pooleks kildiks, tegingi seda, kuid sellel kustuvad tuled kohe 2ra. Mineperse, reaalselt kott pime oli, midagi ei n2inud, t6mbasin pidureid ja yritasin keset teed hoida ennast, kuni auto uuesti t66le sain, palju 6nne mulle na, Not gonna try that one again na. J6udsin tanklasse ja panin kuskil 20 euri eest kytet sisse, korterisse, s6in seal yhe pitsa 2ra, siis tegin laeva natuke v6ileibu Chrissile, kes on praegu koos minuga laevas ja asendab Garyt, kuna ta peab mingi 2 p2eva j2rjest t66l olema, siis praegu magab all.
Laeva j6udes kohe mootoriruumi genekat remontima, kolmekesti - mina, Chris ja Dima olime asja kallal ja l6puks leidsime, et genekas ei t66ta, kuna Seawater Pump Impeller oli t2iesti läbi omadega, pumba tiivik siis pmst, nagu, seda polnudki enam, vahetasime selle 2ra ja asi oli korras, mudiugi v6ttis ennem vea ylesleidmine 2h aega. Hullul lahe kogemus oli, see otsimine ja torkimine, et kus viga v6iks olla.
Torm oli ka hull t2na, kuid nyyd hakkab asi maha vaibuma ja homme on j2lle normaalne t66p2ev, Dima asendus on ka siin, ta on v2heke kogenum ja ka mingi 25 26 a vana vms, ma olen nagu reaalselt noor siin ikka. Aga ta ka r22gib v2ga head eesti keelt, kuigi ta tundub selline natukene imelik vend olevat miskip2rast.
Umm, ma pean 6liproove mootoritest v6tma, jube imelik t66, kuna ma pole kindel, kuidas ma seda tegema pean p2ris, aga vast saan hakkama.
Gary on tervis korras ja nagu ma talle ytlesin, Et you owe me bigtime, sest ma s6itsin temaga t2na mingi 100km ringi m66da arste ja apteeke ja ootasin kohutavalt kaua aega, ning peale oma 6ist vahti kah veel. Ehk laseb mul paar 66d magada normaalselt siis."
Ja ongi kõik praegu. Lõppu ei hakka enam midagi lisama, peale selle, et ikka küsige, kui huvi millegi vastu tekib. ;)
Päikest=)
No comments:
Post a Comment