Vahepeal on jälle nii mõndagi juhtunud, näiteks on seal jube tormine ja seetõttu kaotasid nad üleeile ankru. Nad ei sõitnud isegi välja merele päris, ainult kahe sadama, Sassnitzi ja Neu Murkani vahel käisid, sest midagi oli vaja vedada. Aga sellest piisas, et ühel hetkel hakkas hull kolin peale ja ankur lahkus pardalt koos kogu mm, 125 meetri ketiga. Noo, see siis põhjustas selle, et nad ei saanudki muud teha, kui kai ääres istuda ja tarka nägu teha. Eile aga pani Mihkel paika varuankru, seega praegu nad tohivad taas merele minna, aga ega selle tormise merega peavad nad niikuinii sadamas olema. Ainult mõni suur laev on merel. Aga nüüd Mihkli kirjasid ka natuke:
"T2na on nyydseks juba sitaks erinev p2ev olnud, alustuseks, vaba aega on rohkem olnud, ma sain enda koolilt mingi navigatsiooni 6ppematerialid k2tte, faaking tark oli ta, saatis mulle 10 megase PDF faili >D>D. Mu hoti postkast oli 205 % t2is.... >D See riba oli ekraanist v2ljas XD
Siis kui sadamas olime, sai Garyl mingi astma rohi otsa, p2ris astma ei ole, aga midagi taolist, ta ei saa hingata kui ta seda rohtu ei saa, ta ei saa laevalt lahkuda kah. Seega, sebisime yhe k6rval laeval oleva auto, suht uhke ford oli, aga mulle ei meeldinud, liiga weirdo oli ja imelik s6ita ka, igatahes, ma t6mbasin m66da linna ringi s6itma yksi, l6puks leidsin apteegi, aga parkida sain 200 m eemal, jooksin apteeki, keelt ei osatud, seletasin ja n2itasin mida ma tahan, retsepti vaja, vaidlesin edasi, andis mulle yhe kohaliku arsti aadressi, kes samal t2naval oli, otsisin selle koha yles. Samal ajal anti mulle auto ainult pooleks tunniks ja me pidime varsti v2lja kah veel s6itma. Jooksuga arsti kabinetti, ootasin seal, 6de keelt ei osanud, seletasin ja vaidlesin, mida ma tahan, kuni l6puks tuli keegi, kes natuke oskas keelt, vehkisin gary juhilubadega seal ja r22kisin kogu story 2ra, kuni ta l6puks l2ks taharuumi ja andis mulle juhtumisi t2pselt 6ige asja ja t2iesti tasuta, kuna ma ei kavatsenudki sealt ilma milletagi 2ra minna, sain rohu k2tte ja kihutasin sadamasse tagasi, andsin auto v6tmed teisele laevale 2ra, mis peale seda kohe v2lja s6itis merele. Gary t2nas mind igatpidi rohu eest.
Peale seda tuli toll laeva ja tahtis meie k6iki dokumente n2ha, justnimelt laev impordi dokumente, kuna arvati, et tegu on inglismaalt tulnud laevaga, kuigi see on ainult registreeritud inglismaale ja tehtud ja tulnud hollandist. Meil muidugi pabereid ei olnud ja seletasime 2ra, et me ei vea suitse ega viina ja me teeme lihtsalt t66d siin, me oleme t66paat, vastasti> Meremehed k6ik joovad siin, t66tagu nad v6i mitte >D siis p2eval kui me merel olime, 2
reaktiivh2vitajat lendasid meil peakohalt lampi yle, yks tavaline v2ikelennuk ka tiirutas meie l2hedal, siis yks imelik kaater s6itis suurte laevade vahel ringi ning ei tuvastanud kellegile, kes ta on, see tekitas k6igis paanikat, et kas tuldi veeproove v6tma kuna eile oli mingi massivne 6li leke siin, ma n2gin seda ise pealt ja kuulsin p2ris l2hedalt sellest, ma sain selle linti ka. Aaa, tead kui haige asi on merel, me s6idame sirgjooneliselt suure laeva poole ning palja silmaga n2eb seda laeva kuskil 20 km kauguselt ilusti."
"Ilm l2heb j2rjest hullemaks siin, reaalselt, sadama sees, nagu sadama kuradi sees laine murdub juba peaaegu, ma ei kujuta ette mis v2ljas toimub, sellep2rast, et tavaliselt v2ljas on hull laine, aga sees on peaaegu, et peegelsile, praegu paat kargab nii mis kole na, t2iega tahaks v2lja minna tegelt, kohutavalt vinge oleks nagu, aga ei lubata, ei tohi ja pole ka p6hjust, ankru juba kaotasime 2ra >D
Niisiis, t2na, tanksime laeva 2ra, natuke l2ks sisse kuna oleme v2he s6itnud, umbes 2000 liitrit, siis remontisin kojamehed 2ra, kuna pesuvedelik ei lennanud korralikult klaaside peale, sitt systeem, tegin ymber selle. Aa, pesuvedelik on muidu puhas mage vesi >D Sest siin muda ja pori ja tolmu ei ole, ainult soolakristtallid on. Pärast seda s2ttisin varuankru paika 2ra, yhendasin ketid ja n66rid ja seeklid ja blablabla omavahel kokku 2ra, seega merele me tohime minna nyydsest ikkagi >) Aga nii tormine on, et k6ik laevad on sadamas, isegi suured enamus. Iseenesest p2ike paistab.Aaa, samal ajal kui mina tegin yleval toodut, kapten kyyris vetsud 2ra ja pesi istmed 2ra >D Ta on puhtusefriik ja kui ta mulle mingit kuradi vetsu teha tahab lasta, siis mul on alati midagi laeva
tehnilise seisukorra heaks paremat teha kui vetsu kyyrimine >D"
"Ma sattusin j2lle yhe eestlasega kokku siin t2na, Matise asendusega, Matis peaks nyyd siis Eestis olema l6puks. Dima lahkub see reede, ehk siis kahe p2eva p2rast juba, keegi uus venelane/eestlane tuleb teda asendama, eks n2is, mis sellest saama hakkab siis, jube kiiresti aeg m66dub ikka, alles justkui eile dima yltes, et ta kuskil n2dala kahe p2rast l2heb koju 2ra... Garyga on v2ga hea l2bisaamine ja vaikselt parem nagu igap2evaga, t66alaseid muresid ja probleeme on ka nagu v2hem, va see ankur ja kaldalt ei saa voolu v6tta praegu, kuna miski asi on lyhises, aga meil on mingit ametlikku elektrikut vaja selle remontimiseks siis."
"Meil on pardal kuradi 10 kuni 20 kg kohvi, umbes paartuhat seda plastik orki millega kohvi segada, umbes 5000 seda suhkru portsu, selline paberist pakend, mida rebides saad yhe portsu suhkrut seest. Siis Mis k6igehullem ,kuskil 2300 joogitopsi, neid papist topse >D Ma ise tavaliselt v6tan yhe topsi kakaod p2evas, kuna see on suht norm, va suts liiga magus... Ilma suhkrut lisamata isegi, see on mingi 3in1 kakao seal sees, k6igeparem just ei ole."
Niisiis, teksti tuli täitsa palju seekord... =) Tahtsin veel lisada, et Mihkel (Verlin siis:P) tegi lõpuks ometi algust kommenteerimisega ja lisa uurimisega, vägev!! XD Tore on saada vastukaja sellele siin. Ja, Mihkel, kui sa ei ole veel lugenud, siis ma kirjutasin Sulle vastuse ka;) =)
No comments:
Post a Comment