Monday, August 30, 2010

27.-29.08.2010

Niih, tere taas! =)

Ma tean, mitu päeva on vahele jäänud, aga selline oli otsus ja mõned tegurid samuti mõjutasid seda, seega palun mõistvat suhtumist... (A) Paigutan siia jälle Mihkli enda kirjade lõike ning lisan ka ise paar sõna. Siit aga need kirjad:

"T2nane p2ev on pikk, kella kahest p2eval kella kaheksani hommikul, max l2ks 2ra, v6imalik, et ma ei n2e teda enam kunagi...kurvaks teeb, t6siselt lahe mees, ning selle gary kohta tuleb j2rjest rohkem mingeid r6vedaid asju mis mulle ei meeldi... ...Nyyd olen ma temaga vahetuses, ning ta on mingi r2ige t66narkomaan vms, k2sutaja tegelt, jooksin ringi nagu ma eiteamisasi siin, koristasin ja vedasin jms...nyyd sai aja vabaks. kell pool 6 v6i kuus lahkume sadamast Lupinisse(hilisema paranduse järgi Lubmin siiski, Neu Murkanist otse lõuna suunas), yks kaugemal asuv sadam kuhu s6idab tund ja 20 minti kuskil. Tead, sattusin Matisega kokku ju, ta on samasuguse laeva peal, ainult see laev on 20 aastat vanem, s6itsime l2hedalt m66da ja vahetasime m6ned laused jms, suht syrr oli n2ha klassivenda teises maailma otsas põhimõtteliselt :D Sellises kohas eeldad, et K6IK on v66rad ja tundmatud ikka."

"Eile p2vases vahetuses oli r2igelt jamasid, mootor kuumenes yle, paiskas pool jahutusvedeliku v2lja, ning veel sitaks jamasid nagu, hea
et mina kohal ei olnud na >D aga jah, mootorid suts jamavad, mingi
tehnik k2is ka p2eval peal ,kontrollimas ja vist ehitavad paar asja
natukene ymber mis teevad paremaks seda asja. Et mootor ei kuumeneks yle
enam. Mm, yks hommik, ei m2leta millal, mineperse kui hull tankimine
oli, Lubminis tankisime, R2igelt kiire oli, hullu vihma sajas ja selle
laeva tankimis kaabel ei ole selline nagu autodel, see on 10x j2medam ja
suurem ja raskem, tra kui raske see on, v2ga hull oli see tankimine, aga
tehtud sai ja kui teele asusime, viskasin endale raadioyhendusega klapid
p2he ja viskasin mootori ruumi pikali, et kui vaja oli, siis kapten sai
raadioga minuga alati yhendust kui vaja oli, aga jah, seal oli hea soe
kuivada. Sa ei kujuta ette kui l2rmakas seal on, need raadioklapid on
2/3 korda parema isolatsiooniga kui tavalised myraklapid ja nendega on
suht normaalne seal sees olla, tavaliste klappidega on natukene
ebameeldiv olla, kuid ilma klappideta, sa ei kujuta nagu ette ka kui
l2rmakas seal on, see l66b k6rvakiled katki rsk, kui mootorsaag teeb
mingi 110Db l2rmi, siis seal ruumis oli mingi 300 t2iesti vabalt 2ra ja
koguruumi ulatuses on selline l2rm nagu."

"Aga jah, t2na vist on natukene lebom p2ev, hea v2rske on olla ka,
eile l2ksin koju, kell 10 j6udsime sinna, kell 11 viskasin magama ja
2rkasin kell 7 6htul, pool tundi ennem t66leminekut, m6ned v6ileivad ja
minema. Aaa jaa, me muutsime vahetuse aja 2ra, nyyd on kell 8 hommikul
vahetus...
Iga p2evaga saan aina rohkem s6ita laevaga ise, max lubas sadamasse
sisse ka s6ita isegi, mitte p2ris tokkimiseni aga peaaegu."

Aga sellega ma lõpetan ka praeguseks. Nii väss on olla, et rohkem ei oska praegu midagi lisada, kui seda, et Mihkel ikka endiselt jube vaimustuses kõigest seal ning kiidab igast asju. Ma mõtlesin, et ei hakka seda siia panema...

Kellel on midagi küsida, siis endiselt on igasugused küsimused oodatud. Kommenteerida võite ka, kui miski ette jääb või siis ka küsimuse esitamise tarbeks. =)

Päikest Teile kõigile! =)

No comments:

Post a Comment